Wattsenglish! Angličtina, ktorú si Vaše deti zamilujú.
Čo je Wattsenglish?
- zakladateľom je britský lingvista Steve Watts (viac než 7 rokov úspešne pôsobí v ČR a na Slovensku dosahuje úspechy už 4. rok)
- vytvárame prirodzené “native” prostredie – simulujeme bilingválne prostredie, kde sa dieťa učí najjednoduchšie
- nie sme jednorazový kurz. Sme koncept, ktorý sa postupne nabaľuje
- lektori rozprávajú iba po anglicky
Prečo Wattsenglish?
- predstavuje ucelenú metodiku vzdelávania angličtiny pre predškolské a školské deti
- bola vyvinutá v spolupráci so psychológmi, pedagógmi a lingvistami
- dieťa sa angličtinu neučí, ale osvojuje si ju prirodzenou cestou – podobne ako materinskú reč
- vytvára prirodzené bilingválne prostredie
- je maximálne efektívna. Deti sú schopné veľmi skoro porozumieť a samé začať v angličtine komunikovať
- pomáha vytvárať v mozgu dieťaťa ďalšie rečové centrum, ktoré bude potom využívať celý život
- deti kurzy milujú a sú motivované. Angličtina sa pre ne stáva prostriedkom, ako sa spoločne hrať
- metodika je vypracovaná na niekoľko rokov. Nestane sa teda, že dieťa začne v škôlke a nebude môcť pokračovať aj na základnej škole

Lepšie raz vidieť, ako sto krát počuť. Hodiny sú zábavné, dynamické a efektívne. Prídite sa presvedčiť, že Vaše dieťa si Wattsenglish zamiluje.

Otvárame kurzy pre deti od 3 rokov. Kurzy sa budú konať v jazykovej škole Langauge Bistro. Ak chcete pre dieťa urobiť maximum, môže sa učiť individuálne – u vás doma alebo u nás v škole. Stačí si len vybrať možnosť, ktorá vám vyhovuje.

Spolupracujeme s vybranými MŠ a ZŠ. Vaše dieťa tak nemusí nikam chodiť, naši lektori prídu za ním priamo do školy.
Naša ponuka detských kurzov
Názory odborníkov
Prof. PhDr. Karel Kamiš, CSc., slavista:
“Materinských rečí môžeme mať toľko, koľko sme si schopní dať v príslušnom vývojovom období dohromady. Dôležité je však časové vymedzenie. V rannom detstve sa vytvárajú v materinských jazykoch jednotlivé rečové systémy a pokiaľ na ne v tomto období pôsobíme, dieťa si ich bez problémov osvojí. Ak sa prekročí tento biologický vek (6. rok), dieťa sa začína učiť ďalší jazyk už ako systémový jazyk. Tzn., učí sa “nereči”, pretože rečové centrá sú obrazne povedané obsadené.”
PhDr. Jan Mattioli, PhD., psychológ:
“Nesúhlasím s názorom, že deti zoznamujúce sa v predškolskom veku s anglickým jazykom sú zmätené. Dieťa v podstate používa slová prevažne z emocionálneho hľadiska. Keď sa mu určité slovo páči v angličtine, tak ho hovorí v angličtine, pretože ho citovo uspokojuje. Tá ďalšia rovina je, že dieťa chce ukázať, že to dokáže povedať ešte aj v inej reči. To sú dve motivačné roviny, kedy dieťa napr. namiesto slova auto povie car a naopak. Neznamená to však, že v tom má zmätok, ako sa veľakrát z vonkajšieho pohľadu môže zdať.”
Mgr. Věra Bitljanová, anglistka a metodička:
“Malé deti neovládajú materinský jazyk dokonale. Oni sa ho ešte len učia. Rovnako tak, ako neovládajú dokonale ďalší cudzí jazyk, a aj napriek tomu ním hovoria. Povedia to, čo potrebujú. Komunikujú s tým, s kým potrebujú a dokážu to. Ich prístup k používaniu jazyka je nesmierne tvorivý. Keď nepoznajú slovo, ktorým by určitú skutočnosť vyjadrili, tak to povedia inak, pomôžu si inými slovami. A nevadí im to. Na rozdiel od nás dospelých. Keď máme prehovoriť cudzím jazykom a práve si nemôžeme spomenúť na jediné slovíčko, tak je to pre mnohých z nás koniec prejavu.”